Kako radi toplinska pumpa?

Održivost ima prednost: osim proizvodnje modela ID.3 i ID.4 neutralne u pogledu bilance CO₂¹ firma Volkswagen preuzima odgovornost za zaštitu klime i pri odabiru sredstva za hlađenje. Ovdje se naime upotrebljava prva toplinska pumpa u svijetu s prirodnim i klimatski neutralnim sredstvom za hlađenje R744. Zahvaljujući visokom stepenu učinkovitosti ovo je energetski najučinkovitiji način grijanja električnog vozila na hladnim vanjskim temperaturama.
U odnosu na vozilo s motorom na izgaranje kod električnog vozila ne nastaje dovoljno otpadne topline iz pogonskih komponenti kako bi se njome dovoljno zagrijala unutrašnjost.

Rješenje je visokoučinkoviti sistem toplinske pumpe koji komprimira sredstvo za hlađenje pod visokim tlakom. Toplina koja pritom nastaje upotrebljava se za zagrijavanje hladnog zraka koji struji kroz vozilo.
Tako se za visokonaponsko grijanje upotrebljava manje energije iz baterije, što rezultira povećanjem dosega u odnosu na električna vozila bez toplinske pumpe. 

1) Emisije CO₂ će se - ako je moguće - izbjeći i smanjiti neposredno kod marke Volkswagen. Poduzeća koja će provoditi predisporuku bit će obvezna poštovati mjere izbjegavanja i smanjenja. Emisije CO₂ koje se neće moći izbjeći i smanjiti ni kod marke Volkswagen ni odgovarajućim obvezama u dobavljačkom lancu bit će kompenzirane u jednakom iznosu certificiranim projektima za zaštitu klime.

Zatvori
Izbornik
Zatvoriť meni
Zatvoriti

100 % SUV 100 % električan ID.4

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija verzija može da obezbjedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim