Zaštitite i glave vaših putnika u stražnjem dijelu vozila.

Zračni jastuk za glavu

Konvencionalni zračni jastuci sigurno su vam već dugo poznati. Oni štite uglavnom vozača i suvozača u slučaju frontalnog sudara. Zračni jastuk za glavu u novom Polu bočni je zračni jastuk koji se iz krovne obloge širi poput zavjese. Kada se zbog sudara aktivira, on prekriva kompletna bočna područja sprijeda i straga kao i B-stub. Pri tome se ne štite samo glave vozača i suvozača, već i glave putnika na bočnim sjedalima stražnje klupe. Naravno da u novom Polu postoje dva takva - serijski ugrađena i bez nadoplate.

Pomaže vam da bolje zaštitite pješake.

Sistem za prepoznavanje pješaka

Pješak je neočekivano zakoračio na kolnik - kao vozač automobila sada morate brzo reagovati. U tome vas podržava serijski sistem za prepoznavanje pješaka.¹ U početku sistem munjevitom brzinom prepoznaje situaciju. Potom vas odmah upozorava zvučnim i vizualnim signalom. Ako tada ne pritisnete papučicu kočnice, trzaj kočnice će vas upozoriti na kritični razmak. Istodobno se priprema potencijalno puno kočenje tako da će vam maksimalna sila kočenja biti odmah na raspolaganju. Ako nakon toga još uvijek niste zakočili, sistem će provesti automatsko kočenje u nuždi. Na taj se način u idealnom slučaju može izbjeći sudar ili barem umanjiti njegova težina.
Sistem za prepoznavanje pješaka je proširenje serijski ugrađenog sistema nadzora okoline "Front Assist" s City funkcijom kočenja u nuždi.

 

¹ U okviru granica sistema.

Pomaže vam da bolje zaštitite pješake.

Sistem za prepoznavanje pješaka

Pješak je neočekivano zakoračio na kolnik - kao vozač automobila sada morate brzo reagovati. U tome vas podržava serijski sistem za prepoznavanje pješaka.¹ U početku sistem munjevitom brzinom prepoznaje situaciju. Potom vas odmah upozorava zvučnim i vizualnim signalom. Ako tada ne pritisnete papučicu kočnice, trzaj kočnice će vas upozoriti na kritični razmak. Istodobno se priprema potencijalno puno kočenje tako da će vam maksimalna sila kočenja biti odmah na raspolaganju. Ako nakon toga još uvijek niste zakočili, sistem će provesti automatsko kočenje u nuždi. Na taj se način u idealnom slučaju može izbjeći sudar ili barem umanjiti njegova težina.
Sistem za prepoznavanje pješaka je proširenje serijski ugrađenog sistema nadzora okoline "Front Assist" s City funkcijom kočenja u nuždi.

 

¹ U okviru granica sistema.

 

Automatski vas priprema za slučaj nužde

Proaktivna zaštita putnika

Za Polo se proaktivna zaštita putnika može naručiti po želji. Ona prepoznaje opasne situacije koje bi mogle završiti nezgodom i automatski poduzima mjere zaštite¹. Tako se prozori i pomični krov po potrebi automatski zatvaraju gotovo do kraja, kako bi se optimizirao učinak zračnih jastuka za glavu i bočnih zračnih jastuka. Istodobno se u djeliću sekunde zatežu prednji sigurnosni pojasevi, čime se vozač i suvozač fiksiraju. Kada opasnost prođe, pojasevi se otpuštaju, a bočna stakla i pomični krov se mogu ponovno otvoriti.

 

¹ U okviru granica sistema.
 

Zatvori
Ova stranica koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posjete.