Tako vam Polo pomaže pri promjeni voznog traka i izlasku iz parkirnog mjesta

Blind Spot

Uči ga svaki polaznik auto škole: pogled preko ramena kojim otkrivate vozila u mrtvom uglu. Vozači Pola sada po želji mogu naručiti i "Blind Spot"senzor. Čim se neko drugo vozilo nalazi u mrtvom uglu, LED-pokazivač u vanjskom ogledalu upozorit će vas na potencijalnu opasnost.¹ Ako uprkos tome uključite pokazivač smjera, odgovarajući LED-pokazivač u staklu ogledala počinje žmigati i upozorava vas na opasnost. Opcionalni "Blind Spot" senzor funkcionira već od brzine od 15 km/h i nudi se u kombinaciji s podrškom izlaska iz parkirnog mjesta.
Podrška izlaska iz parkirnog mjesta podržava vas kada unatrag izlazite iz parkirnog mjesta.¹ Uz pomoć senzora u stražnjem braniku sistem nadzire bočni promet iza vozila. U slučaju kritičnog približavanja nekog drugog vozila signalni zvuk i pokazivač u displayu radiouređaja ili navigacijskog sistema izdaju upozorenje. Ako ne reagirate na upozorenje, sustav u slučaju predstojećeg sudara može intervencijom kočenja umanjiti eventualne posljedice sudara ili ih u optimalnom slučaju spriječiti.

 

¹ U okviru granica sistema.

 

Držite promet na odstojanju.

ACC

Na druge vozače morate stalno reagovati, naročito kada je promet gust. U tome vas podržava opcionalna automatska regulacija razmaka ACC. Ona vožnju čini komfornijom na način da održava željenu brzinu i razmak u odnosu na vozila ispred vas.¹ I to potpuno automatski. Nakon što sistem aktivirate pritiskom na tipku, radarski senzor u prednjem dijelu vozila mjeri razmak u odnosu na vozila koja voze ispred vas. Ako se razmak smanji ili poveća, sistem automatski koči ili ubrzava. U kombinaciji s opcionalnim automatiziranim DSG mjenjačem s dvije spojke moguće je čak i automatsko kočenje sve do zaustavljanja. Kako biste sistem deaktivirali, dovoljno je pritisnuti papučicu kočnice ili tipku na multifunkcionalnom upravljaču.

 

¹ U okviru granica sistema.

Polo u potpunosti prati vaš tempo.

Uređaj za regulisanje brzine

Na dugim putovanjima, primjerice autocestom, noga na papučici gasa postaje sve teža i teža. Tu vas uređaj za regulisanje brzine može ciljano rasteretiti. Nakon što postignete željenu brzinu, aktivirajte sistem i brzina će se automatski održavati. Dignite nogu s papučice gasa i opustite je. Vozit ćete brzinom koju ste namjestili neovisno o uzbrdicama i nizbrdicama. Integrirani sistem za ograničenje brzine radi jednostavno i razumljivo: vi namjestite maksimalnu brzinu, a sistem na odgovarajući način ograničava dovod goriva u motor¹. Na taj se način primjerice lakše održava ograničenje brzine unutar naselja. Sistem za ograničenje brzine ugrađuje se serijski u osnovnom paketu opreme, a uređaj za regulisanje brzine može se naručiti opcionalno za osnovni paket opreme i opremu Comfortline.

 

¹ Usponi i nizbrdice mogu uzrokovati prekoračenje namještene maksimalne brzine.

Da vas umor ne savlada.

Sistem prepoznavanja umora

Zamislite kako tokom vožnje ravnom, monotonom dionicom polako postajete sve umorniji. Upravljač držite kruto i okrećete ga još samo uz trzaje. Sistem prepoznavanja umora registruje ovo netipično ponašanje u vožnji i odmah reaguje.¹ Čuje se zvučni signal, a napomena na multifunkcionalnom pokazivaču savjetuje vam da napravite stanku.
Sistem prepoznavanja umora potiče vas da vožnju nastavite odmorni nakon stanke, kako biste sigurno stigli kući. 

 

¹ U okviru granica sistema.
 

Zatvori
Ova stranica koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posjete.