Volkswagen novi UEFA-in partner na UEFA EURO 2020™

2017-08-09

Wolfsburg - Volkswagen od 2018. postaje novi partner evropskog nogometnog saveza UEFA i time nastavlja pisati svoju dugogodišnju nogometnu povijest. U okviru četverogodišnjeg ugovora firma kao "Službeni mobilni partner UEFA National Team Football" prati i UEFA-ino evropsko prvenstvo EURO 2020™, koje se povodom 60-godišnjice takmičenja prvi put organizira u 13 zemalja. Angažman u sportu omiljenom diljem svijeta prije svega treba poslužiti kao komunikacijska platforma za uvođenje modela I. D. na tržište, koje će od 2020. postati zaštitno lice nove porodice električne mobilnosti firme.

Dr. Herbert Diess, predsjednik uprave marke Volkswagen: "Niti jedan sport nije tako moćan i ne povezuje toliko ljudi kao što to čini nogomet. Evropsko prvenstvo 2020., koje će se održavati na cijelom kontinentu, pri tome je i fantastičan projekt. Mobilnošću i kreativnošću želimo pridonijeti povezivanju među zemljama i ljubiteljima nogometa."

Volkswagen možete vidjeti na svim cestama od Atlantskog okeana i Urala te od Svalbarda do Sicilije. Prethodne je godine kupcima u Evropi isporučeno 1,7 miliona vozila. Osobna vozila s okruglim VW amblemom dostupna su u svih 55 država članica UEFA-e. Volkswagen osim toga posluje u 21 proizvodnom pogonu s oko 150 000 zaposlenih u sedam zemalja evropskog kontinenta.

 

Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA-e, raduje se partnerstvu s firmom Volkswagen: "Ponosni smo što je uz nas velika evropska marka s iskrenom strašću za nogometom. Posebice uzimajući u obzir zadatke koji nas očekuju: jer UEFA EURO 2020 postavit će najviše moguće zahtjeve u pogledu mobilnosti. Iza ovog se turnira krije velika ideja i inovativan koncept. Veseli nas što ćemo imati podršku tvrtke Volkswagen na ovom uzbudljivom putu."

Firma Volkswagen ima najdublje korijene baš u evropskom nogometu. Nacionalni savezi Francuske (FFF) i Švicarske (ASF/SFV) već voze Volkswagen vozila, a od 2019. pridružuje im se i nacionalni savez Njemačke (DFB). Proširenje nogometnog angažmana strateški će pomoći budućnosti firme. Herbert Diess: "Nogomet je sport koji najbolje odgovara marki Volkswagen. Prisutan je u gotovo svakoj zemlji i nadilazi sve klase - kao i naši automobili. Stoga je on za nas idealna mogućnost za međunarodno predstavljanje naše nove orijentacije. Volkswagen će, kako bi se to reklo nogometnim žargonom, igrati ofenzivno sljedećih godina. Pred nama je u pogledu modela i električne mobilnosti najveća ofenziva u povijesti marke."

Pored prvenstva UEFA EURO 2020™ firma Volkswagen angažirat će se i na drugim prvoligaškim nogometnim takmičenjima. Partnerstvo s UEFA-om obuhvaća i Evropsko prvenstvo za žene (UEFA Women's EURO), Evropsko prvenstvo U21 (UEFA Under 21 Championships), Futsal EURO i naposljetku finalno takmičenje novoosnovane lige UEFA Nations League, koje će se organizirati tek 2019. Osim toga firma Volkswagen može koristiti razna prava na kvalifikacijskim takmičenjima za UEFA EURO 2020™. Ugovorno razdoblje obuhvaća više od 500 utakmica. Jürgen Stackmann, rukovodilac prodaje marke Volkswagen: "Sponzoriranjem UEFAina takmičenja krećemo na novi put ukorak s početkom prodaje modela I. D.: povodom uvođenja naše nove generacije vrlo inovativnih električnih vozila na tržište marka Volkswagen preko nogometa prvi put gradi komunikacijsku platformu za sve zemlje, koja će osigurati pozitivan interes širom Evrope, ali i u prekomorskim zemljama. Jedva čekamo!"

Za firmu Volkswagen prvenstvo UEFA EURO 2020™ otvara velike mogućnosti. Stackmann: "Naravno da ćemo uključiti sva evropska tržišta kao i naših gotovo 3000 trgovaca na cijelom kontinentu. U našem centru pažnje ipak su obožavatelji nogometa, a time i naši kupci. Njima želimo predstaviti atraktivna rješenja za mobilnost."

 

 

Ova stranica koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posjete.