Uči ga svaki polaznik auto škole: pogled preko ramena kojim otkrivate vozila u mrtvom uglu. Vozači Pola sada po želji mogu naručiti i "Blind Spot"senzor. Čim se neko drugo vozilo nalazi u mrtvom uglu, LED-pokazivač u vanjskom zrcalu upozorit će vas na potencijalnu opasnost.¹ Ako uprkos tome uključite pokazivač smjera, odgovarajući LED-pokazivač u staklu ogledala počinje žmigati i upozorava vas na opasnost. Opcionalni "Blind Spot" senzor funkcionira već od brzine od 15 km/h i nudi se u kombinaciji s podrškom izlaska iz parkirnog mjesta.
Podrška izlaska iz parkirnog mjesta podržava vas kada unatrag izlazite iz parkirnog mjesta.¹ Uz pomoć senzora u stražnjem braniku sistem nadzire bočni promet iza vozila. U slučaju kritičnog približavanja nekog drugog vozila signalni zvuk i pokazivač u zaslonu radiouređaja ili navigacijskog sistema izdaju upozorenje. Ako ne reagirate na upozorenje, sistem u slučaju predstojećeg sudara može intervencijom kočenja umanjiti eventualne posljedice sudara ili ih u optimalnom slučaju spriječiti.
Na druge vozače morate stalno reagirati, osobito kada je promet gust. U tome vas podržava opcionalna automatska regulacija razmaka ACC. Ona vožnju čini komfornijom na način da održava željenu brzinu i razmak u odnosu na vozila ispred vas.¹ I to potpuno automatski. Nakon što sistem aktivirate pritiskom na tipku, radarski senzor u prednjem dijelu vozila mjeri razmak u odnosu na vozila koja voze ispred vas. Ako se razmak smanji ili poveća, sistem automatski koči ili ubrzava. U kombinaciji s opcionalnim automatiziranim DSG mjenjačem s dvije spojke moguće je čak i automatsko kočenje sve do zaustavljanja. Kako biste sistem deaktivirali, dovoljno je pritisnuti papučicu kočnice ili tipku na multifunkcionalnom upravljaču.
Na dugim putovanjima, primjerice autocestom, noga na papučici gasa postaje sve teža i teža. Tu vas uređaj za reguliranje brzine može ciljano rasteretiti. Nakon što postignete željenu brzinu, aktivirajte sistem i brzina će se automatski održavati. Dignite nogu s papučice gasa i opustite je. Vozit ćete brzinom koju ste namjestili neovisno o uzbrdicama i nizbrdicama. Integrirani sistem za ograničenje brzine radi jednostavno i razumljivo: vi namjestite maksimalnu brzinu, a sistem na odgovarajući način ograničava dovod goriva u motor¹. Na taj se način primjerice lakše održava ograničenje brzine unutar naselja. Sistem za ograničenje brzine ugrađuje se serijski u osnovnom paketu opreme, a uređaj za reguliranje brzine može se naručiti opcionalno za osnovni paket opreme i opremu Comfortline.
Zamislite kako tokom vožnje ravnom, monotonom dionicom polako postajete sve
umorniji. Upravljač držite kruto i okrećete ga još samo uz trzaje. Sistem
prepoznavanja umora registrira ovo netipično ponašanje u vožnji i odmah
reagira.¹Čuje se zvučni signal, a napomena
na multifunckionalnom pokazivaču savjetuje vam da napravite stanku.
Sistem prepoznavanja umora potiče vas da vožnju nastavite odmorni nakon stanke,
kako biste sigurno stigli kući.
U okviru granica sustava.
Die Auswirkungen von Steigung und Gefälle können zu einem Überschreiten der eingestellten Maximalgeschwindigkeit führen.
Vozila prikazana na ovim stranicama mogu se prema pojedinim detaljima razlikovati od aktuelnog BiH programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, preporučene cijene uključujući PDV. U rijetkim slučajevima postoji mogućnost da cijene nisu aktuelne. Molimo kontaktirajte Vašeg trgovca za detaljnu kalkulaciju cijene. Zadržavamo pravo promjena u modelima, konstrukciji, opremi, tehničkim podacima, cijenama. Prikazana vozila moguće je uz nadoplatu dobiti sa dodatnom opremom. Molimo Vas informirajte se prije zaključivanja ugovora o dodatnoj i serijskoj opremi kao i o tačnoj cijeni vozila.