Postupak u slučaju nezgode

Ispravno ponašanje prilikom saobračajne nezgode

Ovim putem Vam želimo ukazati na savjete i pravila ponašanja u slučaju saobračajne nezgode s Vašim Volkswagenom. 

1. Označite mjesto nezgode

  • upalite sva 4 žmigavca
  • sigurnosnim trokutom označite mjesto nezgode (najmanje 50 metara od mjesta saobraćajne  nezgode)

 

2. Pružite prvu pomoć ozlijeđenim osobama

3. Po potrebi pozovite hitnu službu (112)

Pritom obratite pažnju na sljedeće informacije:

  • Šta se dogodilo?
  • Gdje se dogodilo?
  • Kada se dogodilo?
  • Koliko je unesrećenih?
  • Kakvu pomoć trebate?
  • Ko zove?

 

4. Nazovite besplatni telefon Volkswagen garancija mobilnosti

0800 222 27 - za pozive iz BiH

Ili +387 33 768 190 ua pozive izvan BiH (prema lokalnoj tarifi zemlje iz koje se poziva)

 

  • Pomoć, savjeti i informacije (od 0 do 24h)
  • Zbrinjavanje (vuča) vozila do ovlaštenog servisa (od 0 do 24h)

 

5. U slučaju materijalne štete

 

  • Obavijestiti policiju (ukoliko drugi sudionik saobraćajne nezgode odbije dati lične podatke odnosno podatke o vozilu ili napusti mjesto nezgode, u slučaju oprečnih mišljenja glede krivnje, u slučaju sudara s neregistriranim vozilom, s vozilom inostrane registracije, alkoholiziranosti vozača, vožnje bez vozačke dozvole i slično)
  • Razmijeniti lične podatke i podatke o vozilima
  • Popuniti i potpisati Evropski izvještaj o nezgodi
  • Prikupiti podatke o eventualnim svjedocima saobraćajne nezgode
  • Fotografisati mjesto nezgode i položaj vozila u trenutku nezgode (mobitelom, foto aparatom)
  • Posjetiti najbliži ovlašteni Volkswagen servis® gdje ćete dobiti besplatnu procjenu popravka Vašeg vozila
  • Prijaviti štetu na vozilu osiguravatelju vozila koje je skrivilo saobraćajnu nezgodu

 

Ostanite smireni:

Zapamtite: Vi odabirete mjesto popravka Vašeg vozila.

Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz upotrebu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje

1. Vi odabirete mjesto popravka Vašeg vozila i zato zatražite od osiguravatelja da poštuje Vaš odabir.

2. Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz upotrebu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje.

3. Vaše Volkswagen vozilo ima garanciju do dvanaest godina da neće doći do prohrđavanja, ali isto ugrožavate:

  • zbog održavanja vozila koje nije sukladno uputama proizvođača
  • zbog nestručnog otklanjanja oštećenja ili kvara od strane neovlaštenog servisa
  • ugradnjom neoriginalnih dijelova koji kvalitetom ne odgovaraju originalnim dijelovima

4. U slučaju nepokretnosti Vašeg vozila, te ako isto odlučite popraviti u ovlaštenom servisu, ostvarujete pogodnost besplatne vuče vozila od mjesta nezgode do najbližeg ovlaštenog servisa.

 

Ova stranica koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posjete.