Osvježen dizajn, kvalitetniji materijali i sistemi podrške najnovije generacije: to je novi ID.3¹. Dvije i po godine nakon predstavljanja prve generacije, najprodavaniji potpuno električni model marke Volkswagen stiže na tržište temeljito prerađen. Uz najnoviji softver, ovo kompaktno električno vozilo ima osvježen vanjski i profinjen unutrašnji dizajn. Ponuda boja proširena je novim bojama, uključujući Dark Olivine zelenu. Održivi materijali visoke kvalitete koji nisu životinjskog porijekla odraz su strategije marke Volkswagen za potpuno električnu porodicuj modela ID.
Imelda Labbé, član Uprave za prodaju, marketing i postprodaju marke Volkswagen: "Drugom generacijom modela ID.3, nastavljamo priču o uspjehu naše porodice ID. Dizajn je zreliji, a materijali u unutrašnjosti značajno su poboljšani. Novi model ID.3 dokaz je naše jasne predanosti kvaliteti, dizajnu i upravljivosti, a sistematski smo implementirali želje naših kupaca." Novi ID.3 jedan je od deset električnih modela koje će VW predstaviti na tržištu do 2026.
Vanjski izgled: osvježen dizajn, poboljšana aer****odinamika. Vanjski izgled potpuno električnog modela iz kompaktne klase privlači poglede svojim svježim i izražajnim izgledom: optimizirani otvori za hlađenje zrakom i velika lakirana površina daju prednjem kraju vozila pouzdan i prijateljski izgled, iz svakog ugla. Tome pridonosi i novi branik. Poklopac motora sada se čini dužim jer je uklonjena crna letvica ispod vjetrobranskog stakla pa udubljeni bočni dijelovi dodatno izdužuju prednji kraj. VW je optimizirao aerodinamiku poboljšanjem protoka zraka oko prednjih točkova - poznatog kao "zračna zavjesa". Straga dvodijelna stražnja svjetla po prvi puta svijetle u poklopcu prtljažnika.