Literatura
Upute za popravak, kao i programe za samostalno učenje možete pronaći na stranici erwin.volkswagen.de.
Za daljnje informacije obratite se e-mailom na [email protected]
VAŽNA NAPOMENA KUPCIMA: Proizvođač Vašeg vozila preporučuje da redovno održavanje vozila u garantnom roku vršite isključivo kod ovlaštenih partnera. U tom slučaju, osim prava na fabričku garanciju na vozilo, imate pravo na niz pogodnosti, kao što su: produžena garancija, kulanca, razne vrste paketnih ponuda ovlaštene servisne radionice ali i pravo na atraktivnu uslugu Garanciju Mobilnosti.
Ukoliko se ne poštuju intervali i uputstva za održavanje proizvođača, postoji mogućnost nastanka skupih kvarova. Za takve kvarove ne može biti odgovoran proizvođač niti se troškovi opravke u tom slučaju mogu pokriti kroz garanciju.
Tehnički upit
Za tehničku pomoć prilikom popravaka za neovlaštene servise osigurali smo savjetovanje. Kako bismo mogli ponuditi profesionalnu podršku, potrebni su nam tačni podaci o vozilu i o problemu, tj. o reklamaciji kupca.
Molimo da obrazac tehnički upit (pdf) ispunite što tačnije i čitljivije i pošaljete e-mailom na [email protected]
Cijena slanja tehničkog upita* iznosi 85 KM +PDV.
Nakon zaprimanja uplate i tehničkog upita*, u roku od 24 sata ćete dobiti ponudu za odgovor na isti. Cijena odgovora na upit iznosi 100 KM + PDV po utrošenom satu rada. Nakon procjene stručnog saradnika koliko vremena je potrebno za odgovor, dobit ćete predračun.
Nakon Vaše saglasnosti i uplate, u roku od 48 ćete dobiti odgovor na tehnički upit. Ukoliko ste upit poslali u dane vikenda i/ili za vrijeme praznika, vrijeme odgovora će se računati od prvog narednog radnog dana.
* Važna napomena: Tehnički upit služi kao savjetodavna podrška u rješavanju problema. Odgovor na upit ili smjernica data u upitu ne znači i rješenje problema. Preporučujemo Vam da za vozila u garantnom roku, tehničke upite šalje ovlašteni servisni partner.
Obrazac za tehnički upit preuzmite .
Alati
U literaturi za popravke se uz pojedine korake rada navode potrebni specijalni alati i uređaji definisani kataloškim brojem.
Detaljne opise pojedinih specijalnih alata i uređaja naći ćete na stranici proizvođača "Workshop Equipment".
Na temelju kataloškog broja, specijalne alate i uređaje možete naručiti kod ovlaštenih Volkswagen partnera u BiH. Kontakte ovlaštenih Volkswagen servisnih partnera u BiH možete pronaći OVDJE.
Za daljnje informacije i dobivanje GEKO pristupnih podataka molimo Vas da se obratite E-mailom na [email protected]
Edukacija
Za savjetovanje kupaca za stručni popravak i održavanje Volkswagen vozila potrebno je stalno školovanje i usavršavanje djelatnika. U tu svrhu kompanija Porsche BH d.o.o. kontinuirano održava seminare.
Program školovanja možete naručiti besplatno e-mailom na [email protected].
Uz program školovanja dobit ćete i pregled troškova pojedinih seminara i informaciju o mogućnosti prijave.
Servisni kandidat
Sve potrebne informacije o načinu kandidature i uslovima koje je potrebno ispuniti za dobivanje statusa ugovornog partnera Porsche BH d.o.o. mogu se dobiti na sljedećoj adresi:
Porsche BH d.o.o. Bulevar Meše Selimovića 16 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina Tel +387 (0)33 257 005 Fax +387 (0)33 257 009
Kontakt osoba: Emir Fako
Želite se dalje informisati ili zakazati termin?
Pronađite Volkswagen partnera
Iskoristite našu praktičnu tražilicu ovlaštenih partnera, kako biste jednostavno pronašli sebi najbližeg te telefonski ili online zakazali svoj idući termin u servisu.