Broj telefona za Volkswagen Asistenciju
Prati te na svakom kilometru.
Vaša mobilnost je naš cilj – čak i u slučaju kvara, nezgode ili u inostranstvu. Za to se zalaže Volkswagenova Asistencija, koja se obnavlja kada se potrebni servisni/inspekcijski pregledi obave kod ovlaštenog Volkswagen servisnog partnera u Bosni i Hercegovini – iznova, tokom cijelog vijeka automobila.
Volkswagen Asistencija ti nudi:
- Pomoć u slučaju kvara i nezgode
- Zamjenska mobilnost tokom duljeg trajanja popravke
- Pomoć u slučaju bolesti
- Zaštita na putovanjima
- Pomoć u slučaju krađe vozila
- Posebni uslovi
Za pozive iz Bosne i Hercegovine 0800 222 27 Za pozive van Bosne i Hercegovine +387 33 768 190
Pomoć 24 sata dnevno
Kad god ti zatreba pomoć – Volkswagen ima dobro raspoređenu servisnu mrežu širom Bosne i Hercegovine, te više od 9.000 partnera u Europi. Poziv u Bosni i Hercegovini – i mi ćemo se pobrinuti za pomoć, bez prepreka.
Pomoć 24 sata dnevno
Kad god ti zatreba pomoć – Volkswagen ima dobro raspoređenu servisnu mrežu širom Bosne i Hercegovine, te više od 9.000 partnera u Europi. Poziv u Bosni i Hercegovini – i mi ćemo se pobrinuti za pomoć, bez prepreka.
Sve usluge koje nudi Asistencija za Volkswagen modele koji nisu dio ID. porodice u pregledu:
Usluge u slučaju kvara i nesreća
Pomoć na licu mjesta
Osposobljene i obučene ekipe ugovornog partnera Importera o pružanju usluga Volkswagen Asistencije će u najkraćem roku izaći na lice mjesta i pokušati da otklone kvar, kako bi samostalno mogli svojim Volkswagen vozilom doći do najbližeg Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera ili nastaviti svoje putovanje. Ovdje se prvenstveno misli na manje, minorne popravke koje vode ka rješavanju problema definisane nepokretnosti vozila.
Vuča/prijevoz vozila
Ukoliko se vaše vozilo ne može popraviti ili osposobiti za nastavak putovanja na licu mjesta, osigurava se prijevoz svih putnika i vozila do najbližeg Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera, s ciljem da se u najkraćem mogućem roku riješi problem nepokretnosti vozila. U tom slučaju, Volkswagen ovlašteni servisni partner dužan je da vaše vozilo uzme za popravku sa najvećim prioritetom.
Nastavak putovanja do konačnog odredišta
Ukoliko se Vaše vozilo iz bilo kojih razloga ne može popraviti ili osposobiti kod Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera za nastavak putovanja, unutar razumnog roka od 3 radna sata, putnicima iz predmetnog vozila može biti ponuđen prijevoz do njihovog konačnog odredišta ili nastavak putovanja nekim od drugih prijevoznih sredstava. Ako u tu svrhu koristite usluge taksi prijevoza, pokrivaju se troškovi do maksimalnog iznosa od 50 KM. U slučaju korištenja alternativnog prijevoza autobusom ili vozom, pokrivaju se troškovi do maksimalnog iznosa od 150 KM po osobi.
Zamjenska mobilnost
U svrhu nastavka putovanja do odredišta, ovlašteni servisni partner Vam može ponuditi na korištenje zamjensko vozilo bez ograničenja broja pređenih kilometara i za period od maksimalno 3 radna dana (model Pheaton 5 radnih dana). Kategoriju i vrstu zamjenskog vozila određuje Volkswagen ovlašteni servisni partner, ovisno o raspoloživosti vozila.
Smještaj putnika u hotelu
Ukoliko se vozilo kod Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera, iz bilo kojih razloga ne može popraviti ili osposobiti za nastavak putovanja istog dana i ukoliko ste udaljeni od Vašeg konačnog odredišta više od 80 kilometara, putnicima iz vozila može biti ponuđen besplatan smještaj (maksimalno 1 noć) u obližnjem hotelu sa minimum tri zvjezdice, po preporuci Volkswagen servisnog partnera (doručak uključen).
Neke od bitnih napomena
Pravo kupca na Volkswagen Asistenciju
Kupovinom novog Volkswagen vozila postajete korisnik usluge Volkswagen Asistencije. Ova usluga je važeća za cijeli životni vijek Vašeg vozila, bez obzira na pređenu kilometražu istog. Volkswagen Asistencija se obnavlja, odnosno produžava sa svakim narednim redovnim inspekcijskim servisnim pregledom i održavanjem Vašeg vozila kod Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera, a u skladu sa propisanim servisnim planom redovnog održavanja. Svaki redovni servisni pregled Vašeg vozila mora biti potvrđen potpisom i pečatom Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera. Uzrok nepokretnosti Volkswagen vozila ne smije biti greška korisnika vozila ili uticaj nekog od spoljašnjih faktora na vozilo.
Područje važenja Volkswagen Asistencije
Usluga Volkswagen Asistencije važi na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine, kao i većine ostalih evropskih država (spisak država možete dobiti od strane Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera ili ugovornog partnera Importera o pružanju usluga Volkswagen Asistencije).
Ako imate pravo na uslugu Volkswagen Asistencije i ako se zateknete u državi gdje nije uspostavljena i organizovana Volkswagen Asistencija, sami snosite nastale troškove. Te troškove će Vam nadoknaditi Vaš Volkswagen ovlašteni servisni partner u Bosni i Hercegovini koji je vlasnik zadnjeg važećeg pečata Volkswagen Asistencije u Servisnom planu održavanja. Za ovaj slučaj dužni ste predočiti originalnu dokumentaciju za obavljene usluge Volkswagen Asistencije npr. radni nalog, sve račune i sl. prema važećim uslovima Volkswagen Asistencije.
Ako imate pravo na uslugu Volkswagen Asistencije i ako se zateknete u državi gdje je uspostavljena i organizovana Volkswagen Asistencija, sve troškove prema važećim uslovima Volkswagen Asistencije snosi Volkswagen ovlašteni servisni partner u toj državi.
Postupak za slučaj nepokretnosti Volkswagen vozila
U slučaju kvara koji je prouzrokovao nepokretnost vozila, bez obzira gdje se nalazili u Evropi, a u skladu sa definicijom nepokretnog vozila*, potrebno je pozvati operativni centar ugovornog partnera Importera o pružanju usluga Volkswagen Asistencije (dežuran 24h, 365 dana godišnje) na slijedeće brojeve telefona:
0800 222 27 - za pozive iz Bosne i Hercegovine, besplatan poziv ili
++ 387 33 768 190 - za pozive van Bosne i Hercegovine, trošak prema lokalnoj tarifi države iz koje je poziv upućen.
Nakon prikupljanja neophodnih informacija (Vaše ime i prezime, bitni podaci o vozilu - broj šasije, datum isporuke, pređena kilometraža, vrsta i priroda kvara, lokacija vozila, kontakt telefon), dežurni operater će Vam na najbrži mogući način organizovati odgovarajuću pomoć. Prije pozivanja operativnog centra obavezno pripremiti sve navedene podatke. Ukoliko odbijete da date tražene podatke, gubite pravo na usluge Volkswagen Asistencije.
* Kvar u smislu primjene Volkswagen Asistencije postoji samo ako vozilo svojom sopstvenom snagom ne može stići do najbližeg Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera ili ako proizvođač/importer zbog tehničkih razloga zabranjuje nastavak vožnje (npr. svjetlucanje kontrolnih lampica crvene boje: kočioni uređaji, sistem hlađenja, sistem pritiska motornog ulja, upravljački uređaj i sl.). Takvo vozilo definiše se kao nepokretno vozilo.
Ograničenja usluga Volkswagen Asistencije
Kombinovanje usluga Volkswagen Asistencije
moguće je koristiti samo jednu od navedenih usluga Volkswagen Asistencije (npr. isključena je kombinacija zamjenskog vozila i smještaja u hotelu ili kombinacija popravka na licu mjesta i vuča vozila);
Nepokrivene usluge pri korištenju zamjenskog vozila
Volkswagen Asistencijom, pri korištenju zamjenskog vozila, nisu pokriveni troškovi goriva i putarine, saobraćajnih i parkirnih prekršaja, kao ni drugi troškovi napravljeni u svrhu nastavka Vašeg putovanja
Troškovi popravke
Volkswagen Asistencija ne uključuje troškove popravka vozila
Ograničenja usluga za prikolice i priključna sredstva
Usluge organizovanja zamjenskog vozila, smještaja i nastavka putovanja ne važe za prikolicu ili neko drugo priključno sredstvo
Ograničenja usluga za specijalizovana vozila
Putnička vozila auto-škola, rent-a car agencija, taksija, hitne pomoći, policije, vatrogasaca imaju pravo samo na pomoć na cesti i prevoz do najbližeg Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera.
Isključenje iz garancije
Pravo na besplatnu uslugu Volkswagen Asistencije ne možete ostvariti ako je nepokretnost Vašeg vozila uzrokovana isključenjima iz garancije koja su definisana tačkom III. garantnog lista.
Trošak korisnika bez prava na besplatnu asistenciju
Za slučaj da nemate pravo na besplatnu uslugu Volkswagen Asistencije, Volkswagen ovlašteni servisni partner može na osnovu Vašeg zahtjeva organizovati navedene usluge, ali u tom slučaju sami pokrivate nastale troškove.
Vozila bez prethodnog kontakta s operativnim centrom
Vozila koja su odvučena (odšlepana) do Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera bez prethodnog kontaktiranja operativnog centra ugovornog partnera Importera o pružanju usluga Volkswagen Asistencije nemaju pravo na besplatnu uslugu Volkswagen Asistencije.
Vozila s kašnjenim prijavama kvara
Vozila čiji su kvarovi/nedostaci naknadno javljeni operativnom centru ugovornog partnera Importera o pružanju usluga Volkswagen Asistencije (nakon isteka 48 sati od nepokretnosti vozila) nemaju pravo na besplatnu uslugu Volkswagen Asistencije.
Uticaj alkohola i opojnih sredstava
Vozila čiji su kvarovi direktna posljedica konzumiranja alkohola, droga i drugih opojnih sredstava od strane putnika u vozilu nemaju pravo na besplatnu uslugu Volkswagen Asistencije.
Oštećeni prtljag, teret i izmakla dobit
Volkswagen Asistencija ne pokriva troškove za oštećeni prtljag, teret ili izmaklu dobit.
Troškovi bez prethodnog odobrenja
Volkswagen Asistencija ne pokriva troškove koje je platio kupac bez prethodnog odobrenja.
Napomena: Gore navedena Volkswagen Asistencija ne predstavlja garanciju u smislu Zakona o obligacionim odnosima i Zakona o zaštiti potrošaća, već predstavlja samo jedan naziv ugovornog proizvoda Volkswagen proizvođača.
Detaljnije informacije o Volkswagen Asistenciji možete dobiti kod Volkswagen ovlaštenih trgovaca, odnosno servisnih partnera.
Iskoristite našu praktičnu tražilicu ovlaštenih partnera, kako biste jednostavno pronašli sebi najbližeg te telefonski ili online rezervirali svoj idući termin u servisu.