S opcijskim sistemom Travel Assist u vozilu imate izrazito korisnu podršku za vožnju. On može umjesto vas zadržavati vozilo na voznom traku, paziti na razmak od vozila ispred i održavati namještenu najveću brzinu.² ¹ ³
Pritom se sistem između ostaloga služi adaptivnim vođenjem po voznom traku koje vozilo aktivno zadržava u sredini voznog traka. Travel Assist prilagođava se vašem načinu vožnje i može umjesto tačno po sredini nastaviti vožnju lijevo ili desno u vlastitom voznom traku.²
Travel Assist se u kombinaciji s navigacijskim sistemom može proširiti prediktivnom regulacijom brzine i podrškom za vožnju zavojima. Pritom Travel Assist može prilagoditi brzinu vozila važećim ograničenjima brzine i karakteristikama ceste (zavojima, kružnim tokovima itd.).¹ ³
U kombinaciji s automatskim mjenjačem pri tome ćete opušteno voziti tokom zastoja i u prometu s čestim zaustavljanjima i kretanjima.
Do maks. 210 km/h
U okviru granica sustava.
Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.