Izbornik
Zatvoriť meni
Zatvoriti

26.11.2020 Novi Golf Variant i Golf Alltrack

Volkswagen nastavlja širiti spektar modela osme generacije Golfa. Nakon modela s četvoro vrata sada slijedi druga verzija karoserije: potpuno novi Golf Variant.

 

 

Volkswagen nastavlja širiti spektar modela osme generacije Golfa. Nakon modela s četvoro vrata sada slijedi druga verzija karoserije: potpuno novi Golf Variant. Nakon što je 1992. godine prvi put predstavljen s trećom generacijom Golfa, Variant je brzo postao uspješan model koji je svojim dodatnim prostorom i varijabilnošću impresionirao više od tri miliona vozača širom svijeta. Volkswagen sada lansira Golf Variant koji segment kompaktnih prostornih divova obogaćuje novom dinamikom dizajna. Činjenica je da upravo predstavljeni Golf Variant pokazuje linije koje se odlikuju maksimalnom aerodinamikom, prepoznatljivim prednjim dijelom i snažnim područjem ramena u stilu Shooting Brakea. Uprkos ovom novom sportskom karakteru, Volkswagen ostaje dosljedan višenamjenski alat s mnoštvom prostora: zahvaljujući kapacitetu prtljažnika od čak 1642 litre i znatno većem slobodnom prostoru za noge u stražnjem dijelu vozila, novi Golf Variant nudi još veću varijabilnost i udobnost od svog prethodnika. 

Tri štedljiva motora u trenutku uvođenja modela. Zahvaljujući novim motorima i aerodinamičnom dizajnu, poboljšana su također vozne karakteristike i vrijednosti potrošnje. U trenutku lansiranja modela u novembru ove godine Golf Variant prvi put na tržište dolazi s djelomično hibridnim pogonom (eTSI s 81 kW / 110 KS i tehnikom od 48 V) i dva turbodizelska motora s tehnologijom dvostrukog doziranja (eng. twindosing) (TDI s 85 kW / 115 KS i 110 kW / 150 KS). Svi su motori u jednakoj mjeri štedljivi i snažni te ispunjavaju najnoviju normu za ispušne plinove Euro 6d-ISC-FCM. Nakon njih će uslijediti dva benzinska motora sa 96 kW (130 KS) i 110 kW (150 KS). Spektar djelomično hibridnih pogona upotpunit će dva eTSI motora s 96 kW i 110 kW. Prvi put pred publikom pojavit će se verzija sa 147 kW (200 KS) kao najsnažniji dizel za novi Golf Alltrack.

Osnovni TSI motor s 81 kW. Benzinski motor od 200 Nm je djelomični hibrid od 48 V. Ovaj Golf Variant, koji je serijski opremljen 7-stepenim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG), u potpunosti isključuje električno "punjeni" turbomotor (eTSI) kad god je to moguće kako bi omogućio nečujno jedrenje bez emisija uz uštedu energije. Kombinirana potrošnja modela Golf Variant 1.0 eTSI iznosi tek 4,5 do 4,3 l/100 km - govorimo o prostranom modelu s pet sjedala koji po potrebi može postići brzinu do 200 km/h i u koji se s lakoćom može utovariti prtljaga porodice s troje djece.

Osnovni TDI motori s 85 kW i 110 kW. Novi turbodizelski motori (TDI) s tehnologijom dvostrukog doziranja i dvostrukim SCR katalizatorom čine velik tehnički iskorak. Kombinirana potrošnja modela Golf Variant 2.0 TDI snage od 85 kW (115 KS) sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i okretnim momentom od 300 Nm iznosi tek 4,0 do 3,9 l/100 km; u verziji sa 110 kW (150 KS, 360 Nm) i 7-stepenim DSG mjenjačem ona iznosi 4,1 do 4,0 l/100 km.

Doseg do 1220 kilometara. U usporedbi s jednako snažnim TDI motorima u prethodnom modelu potrošnja je smanjena za čak 0,4 l/100 km. eTSI kao djelomični hibrid s DSG mjenjačem nije bio dostupan u posljednjem Golfu Variant; motor s ručnim mjenjačem koji je usporediv u smislu snage trošio je 0,5 l/100 km više od novog eTSI motora. Zaustavljanja radi točenja goriva rijetka su kod sva tri motora: ovisno o verziji pogona novi Golf Variant postiže teoretski doseg od čak 1220 kilometara.

Unutrašnjost novoga doba. U unutrašnjosti gotovo ništa nije ostalo na svom mjestu - osim savršene ergonomije. Digitalne dodirne površine, dodirni klizači i zasloni preuzimaju funkciju klasičnih tipki i analognih prikaza. Head- up zaslon opcionalno projicira važne informacije na vjetrobransko staklo. Nova digitalni interfejsi katapultiraju Golf Variant u novo doba.

Interaktivni sistemi podrške. Novi sistemi podrške su progresivni. Sistem "Travel Assist" omogućuje potpomognutu vožnju pri brzini do 210 km/h te povećava razinu udobnosti posebno na dugim dionicama. Nova podrška za skretanje te također novi sistem upozorenja Car2X značajno poboljšavaju sigurnost. Nova "IQ.LIGHT - LED Matrix glavna svjetla" prvi put u Golfu Variant pretvaraju noć u dan.

DNK dizajna ikone. Novi vanjski dizajn odlikuje se karizmom, a svojim kristalno jasnim linijama i sistemima svjetala izvedenima pomoću LED tehnike stvara vizualnu poveznicu s digitalnim svijetom. Klasični Golf s četvoro vrata i novi Golf Variant dijele iste kultne linije sprijeda i bočno do B stubova. Iza njih Variant pokazuje svoju tipičnu samostalnost. Zahvaljujući izraženom području ramena, dugom krovu koji je lagano uvučen prema gore i koji se spušta prema stražnjem dijelu te stražnjem staklu koje je ukošeno poput stražnjeg stakla coupé modela, Golf Variant odlikuje se sportskim karakteristikama kao nikada do sada. Povećanjem dužine iznova su dimenzionirane proporcije, zbog čega se Golf Variant doima izduženijim i vizualno nižim. Nova generacija Varianta dugačka je 4633 mm; međuosovinski razmak sada iznosi 2686 mm (povećanje za 66 mm u odnosu na prethodni model). Golf Variant širok je 1789 mm, a visok 1455 mm (bez uzdužnih krovnih nosača). Za usporedbu: aktuelni Golf s četvoro vrata dugačak je 4284 mm, dok njegov međuosovinski razmak iznosi 2619 mm.

Matrica opreme. Volkswagen je iznova konfigurirao matricu opreme za Golf Variant: iznad osnovne verzije "Golf" slijede linije "Life", "Style" i "R-Line". Golf Alltrack s pogonom na sve točkove 4MOTION stići će na tržište kao samostalni model.

Proširena oprema. Obimi opreme su prošireni. Detalji kao što su potdrška zadržavanja vozila na voznom traku "Lane Assist", sistem nadzora okoline "Front Assist" sa City funkcijom kočenja u nuždi i sistemom prepoznavanja pješaka, nova podrška za skretanje, sistem prepoznavanja umora, elektronička blokada diferencijala XDS i lokalni sistem upozorenja Car2X općenito čine dio serijske opreme vozila. Tu su također uvijek i "Digital Cockpit Pro" (digitalni instrumenti), online usluge i funkcije "We Connect" i "We Connect Plus", novi multifunkcionalni upravljač, automatski klima- uređaj "Air Care Climatronic", sistem za pokretanje bez ključa "Keyless Start", bluetooth interfejs za telefon te LED glavna svjetla i LED stražnja svjetla uključujući automatsko uključivanje svjetala za vožnju.

Golf Alltrack - crossover sastavljen od Varianta i SUV-a. Istovremeno uz Golf Variant lansirat će se i novi Golf Alltrack. Kao crossover sastavljen od Golfa Variant i SUV-a model Alltrack na tržište dolazi sa serijskim stalnim pogonom na sve točkove (4MOTION), povećanim razmakom od tla, optikom vozila za sve terene uključujući specifične branike te individualiziranom unutrašnjošću. Novi Golf Alltrack nudi prave robusne kvalitete na laganom terenu, prikladan je kao vučno vozilo (opterećenje prikolice do 2000 kg) te također impresionira kao individualni lifestyle model. Nova generacija Golfa Alltrack koji je prvi put predstavljen 2015. godine preuzima sve tehnološke novitete iz novog Golfa Variant.

Dizajn i dimenzije: karizmatične linije i znatno veći međuosovinski razmak

Dinamičnije proporcije. Nova generacija Golfa Variant dugačka je 4633 mm; međuosovinski razmak sada iznosi 2686 mm (povećanje za 66 mm u odnosu na prethodni model). Širina Golfa Variant bez vanjskih ogledala iznosi 1789 mm. Visina Volkswagena bez uzdužnih krovnih nosača iznosi 1455 mm, a s uzdužnim krovnim nosačima 1498 mm. Zahvaljujući povećanoj dužini i međuosovinskom razmaku, novi Golf Variant ima dinamičnije proporcije od svog prethodnika. U usporedbi s aktuelnim Golfom s četvoro vrata novi se Variant odlikuje međuosovinskim razmakom povećanim za 67 mm te dužinom većom za 349 mm; znatno je veći prije svega stražnji prevjes karoserije koji je tipičan za Variant.

Snažnije linije. Novi vanjski dizajn modela Golf Variant odlikuje se karizmom, a svojim kristalno jasnim linijama i sistemima svjetala izvedenima pomoću LED tehnike stvara vizualnu poveznicu s digitalnim svijetom. Golf s četvoro vrata i novi Golf Variant dijele iste kultne linije sprijeda i bočno do B stubova. Iza njih Variant pokazuje svoju tipičnu samostalnost. Zahvaljujući izraženom području ramena, dugom krovu koji je lagano uvučen prema gore i koji se spušta prema stražnjem dijelu te stražnjem staklu koje je ukošeno poput stražnjeg stakla coupé modela, Golf Variant odlikuje se sportskim karakteristikama kao nikada do sada. Zbog istaknutog povećanja Golf Variant se doima izduženijim i vizualno nižim.

Optimalna aerodinamika. Da je baš svaki dio karoserije nanovo oblikovan i izbrušen u zračnom tunelu već na prvi pogled pokazuju aerodinamičke vrijednosti Golfa Variant: prednja površina smanjena je u usporedbi s prethodnikom na 2,21 m2, a koeficijent otpora zraka (cw) s 0,3 na 0,275. Volkswagen je realizirao dobru aerodinamiku najrazličitijim mjerama. Osim smanjene prednje površine, one obuhvaćaju vanjska ogledala, aerodinamične  kutne elemente branika i spojlere u stražnjem području krova koji su optimizirani u pogledu cw-vrijednosti, oblogu podvozja preko cijele površine i aerodinamički optimizirane karakteristike u okvirima kućišta točkova (sprijeda usmjerivač zraka, straga spojler).

Veća dužina donosi više prostora. Povećanje vanjske dužine i međuosovinskog razmaka u potpunosti ide u prilog unutrašnjosti Golfa Variant. U vozilu će se udobno smjestiti pet putnika. Povećanje prostora posebno je primjetno u stražnjem dijelu vozila: maksimalni prostor za noge porastao je s 903 na 941 mm. Svoju prtljagu putnici mogu smjestiti u prtljažnik prostranih dimenzija: kada se prtljaga utovari do gornjeg ruba naslona stražnjeg sjedala, na raspolaganju će biti zapremina od 611 litara (dodatnih 6 litara u odnosu na Golf Variant 7). Kada se prtljaga natovari do krova s integriranom mrežnom pregradnom stijenkom za prtljagu do naslona prednjih sjedala, zapremina će porasti na 1642 litre (dodatne 22 litre). Prtljažnik je opremljen praktičnim kukama za torbu, ušicama za vezanje prtljage i osvjetljenjem. U desnoj bočnoj oblozi opcijski se nalaze 12-V i 230- V utičnica te aktivacija električno otklopive i sklopive kuke za vuču. Ako su vam obje ruke zauzete vrećicama iz kupovine ili prtljagom, opcionalni električni stražnji poklopac alternativno možete otvoriti virtualnom papučicom.

Novi pogonski sistemi: djelomično hibridni pogon s 48-V tehnikom i TDI motorom s dvostrukim doziranjem

Električna učinkovitost. Program motora novog Golfa Variant uključivat će benzinske (TSI) i dizelske (TDI) pogone te djelomično hibridne pogone. Svi benzinski i dizelski motori su motori s izravnim ubrizgavanjem i turbopunjenjem. Njihov spektar snage iznosit će nakon uvođenja svih motora na tržište između 81 kW (110 KS) i 147 kW (200 KS). Pri tome je za modele s pogonom na prednje točkove razvijen novi 6-stepeni ručni mjenjač kojim se emisije CO2 dodatno smanjuju. Svi motori novog Golfa Variant i Golfa Alltrack ispunjavaju normu za ispušne plinove Euro 6d-ISC FCM.

Detaljan pregled verzija pogona koje se nude u trenutku uvođenja modela na tržište:

1.0 eTSI sa 81 kW i DSG mjenjačem. 1.0 eTSI motor sa 110 KS je trocilindrični motor s turbopunjačem koji dolazi u kombinaciji sa 7-stepenim DSG mjenjačem (DQ200). Najveću snagu od 81 kW dijeli s jednako snažnim TSI motorom bez 48-V tehnologije i DSG mjenjača. Također identični maksimalni okretni moment od 200 Nm dostupan je u području od 2000 do 3000 o/min. Nakon 10,6 sekundi Golf Variant 1.0 eTSI postiže brzinu od 100 km/h, dok njegova najveća brzina iznosi 202 km/h. Kombinirana potrošnja prema Novom evropskom ciklusu vožnje od 4,5 do 4,3 l/100 km vrlo je štedljiva.

2.0 TDI s 85 kW. TDI sa 115 KS jedan je od najodrživijih motora na svijetu u svojoj klasi zahvaljujući između ostalog dvostrukom doziranju. S obzirom na navedenu održivost ovaj motor nudi suverena vozna svojstva: Golf Variant 2.0 TDI sa 6-stepenim ručnim mjenjačem postiže brzinu od 202 km/h u ovom stepenu snage. Ovaj model uspijeva postići ubrzanje do 100 km/h za 10,5 sekundi. U jednakoj mjeri ugodno i dinamično ponašanje vozila u vožnji određuje i veliki maksimalni okretni moment TDI motora od 300 Nm (pri 1600 do 2500 o/min). Maksimalna snaga 4-cilindričnog motora dostupna je između 3250 i 4000 o/min. Kombinirana potrošnja prema Novom evropskom ciklusu vožnje iznosi tek 4,0 do 3,9 l/100 km.

2.0 TDI sa 110 kW i DSG mjenjačem. TDI motor Golfa Variant sa 150 KS razvija svoju najveću snagu između 3500 i 4000 o/min. Ovaj stupanj snage povezan je sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem u trenutku uvođenja modela na tržište. Upečatljivi maksimalni okretni moment od 360 Nm dostupan je u spektru brojeva okretaja od 1600 do 2750 o/min. Poput TDI motora sa 115 KS verzija sa 150 KS također je opremljena dvostrukim ubrizgavanjem sredstva AdBlue (eng. twindosing). Golf Variant 2.0 TDI DSG s najvećom brzinom od 223 km/h ubrzava do 100 km/h za 8,7 sekundi. Kombinirana potrošnja prema Novom europskom ciklusu vožnje iznosi 4,1 do 4,0 l/100 km.

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija verzija može da obezbjedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim