Izbornik
Zatvoriť meni
Zatvoriti

4.1.2023 ID.7 na putu do svjetske premijere

Prvo pojavljivanje nove limuzine ID.7 digitalnog, kamuflažnog izgleda

Pozornica je spremna za ID.7! Na sajmu CES (Sajam potrošačke elektronike) u Las Vegasu od 5. do 8. januara 2023., Volkswagen Group of America predstavit će svoju prvu potpuno električnu limuzinu temeljenu na modularnoj električnoj platformi (MEB).

Bit će pametno kamuflirana upotrebom jedinstvene tehnologije koja stvara svjetlosne efektne na bočnim dijelovima vozila.  Radi se o interaktivnoj karakteristici koja simbolizira sljedeći korak digitalizacije budućeg vodećeg modela porodice ID. Konceptno vozilo ID. AERO3, prvobitno predstavljeno u Kini, već je nagovijestilo novi model koji utjelovljuje aerodinamični koncept dizajna te može postići doseg do 700 kilometara2 (WLTP). Volkswagen Group of America se nakon šestogodišnje stanke vraća na sajam CES, najveći svjetski sajam elektronike, s vrlo posebnim proizvodom.

"Novim modelom ID.7 proširujemo svoju ponudu električnih modela u višim segmentima. Ova limuzina nudi vrhunsku tehnologiju i kvalitetu. Model ID.7 jedan je od deset novih električnih modela koje planiramo uvesti na tržište do 2026. Naš cilj? Isporučiti prikladne proizvode za naše kupce u svakom pojedinom segmentu," kaže Thomas Schäfer, CEO Volkswagen putnička vozila.

Model ID.7 nudi inovativno klimatsko i komforno iskustvo

Najnovijim modelom koji se temelji na platformi MEB, VW odgovara na povratne informacije kupaca i poboljšava korisničko iskustvo u relevantnim područjima. Čitav je niz inovacija u modelu ID.7 dio serijske opreme:

-       novi koncept displaya

-       head-up displaya s proširenom stvarnošću (Augmented Reality)

-       38 cm (15'') display

-       novi upravljački elementi za klima-uređaj integrirani u prvu razinu infotainment sistema

-       osvijetljeni dodirni klizači

Novi koncept klima-uređaja s inteligentnom ventilacijom nudi čitav niz funkcija. Primjerice, model ID.7 može otkriti kad mu se vozač približava, na temelju blizine ključa, te odmah počinje hladiti unutrašnjost za vrućih ljetnih dana ili je grijati za hladnih zimskih dana, prije nego vozač uđe u vozilo. Novo dizajnirani  "Smart Air Vents" (pametni ventilacijski otvori) upravljaju protokom zraka te se dinamički pomiču kako bi čim prije distribuirali zrak u veća područja. Ako su u vozilu prisutni putnici, zrak je moguće usmjeriti izravno na njihova tijela ili indirektno ventilirati unutrašnjost. Ove su funkcije uvijek vidljive na novom velikom displayu te ih je moguće aktivirati i spremiti pojedinačno za svakog korisnika. Posebne je zahtjeve moguće aktivirati glasovnim naredbama. Ako korisnik kaže "Pozdrav Volkswagen, ruke su mi hladne!", model ID.7 odgovorit će pokretanjem funkcije grijanja upravljača. Istovremeno će usmjeriti topli zrak prema rukama.

Neobični interaktivni koncept kamuflaže

Na sajmu CES u Las Vegasu, VW će na sasvim poseban način predstaviti inteligenciju modela ID.7. Kamuflirana limuzina ima digitalni dizajn jedinstvenih boja laka koje interaktivno osvjetljavaju model ID.7. Naneseno je 40 slojeva laka, od kojih su neki vodljivi, dok drugi imaju izolacijska svojstva. Moguće je zasebno kontrolirati 22 područja vozila koja su elektrificirana ispod gornjeg sloja laka (elektroluminiscencija) tako da zasvijetle. Ako je sve to povezano sa sound sistemom, ritam se vizualizira osvjetljavanjem pojedinih područja.

QR kodovi na poklopcu motora te bočno omogućuju interfejs između fizičkog i digitalnog svijeta. Cjelokupna kamuflaža također ide dalje od same teme QR koda i tako skriva konture konačnog proizvodnog vozila.

 

MEB omogućuje realizaciju aerodinamičnog dizajna i velikodušnog koncepta unutrašnjosti

U pogledu stila, model ID.7 slijedi jezik dizajna potpuno električne porodice modela ID. Karakteristične karakteristike limuzine uključuju aerodinamični prednji kraj i krov, koji pomažu u smanjenju potrošnje energije i povećavaju doseg. Otvori za usis zraka smješteni u prednjem dijelu vozila ciljano vode zrak koji kroz njih protječe niz bočne strane vozila prema stražnjem dijelu. Oni stoga tvore zračnu zavjesu koja umiruje strujanje zraka na bočnim dijelovima vozila. Krov se spušta prema natrag i tako doprinosi vrlo dobrom koeficijentu otpora modela ID.7. Doseg je otprilike 700 kilometara2  (WLTP).

Kao i svi ostali modeli obitelji ID. i model ID.7 temelji se na platformi MEB Volkswagen koncerna. Prednosti modularne platforme s kratkim prevjesima i dugim međuosovinskim razmakom (2,97 metara) omogućuju prednosti u unutrašnjosti. U modelu ID.7 rezultat je karakter luksuzne limuzine posebno prostranog osjećaja.

Kampanja električne mobilnosti marke Volkswagen: već je isporučeno 500.000 vozila temeljenih na platformi MEB

Svojom limuzinom ID.7, marka Volkswagen širi svoju uspješnu potpuno električnu porodicu modela ID. u višu srednju klasu i unaprjeđuje svoju kampanju električne mobilnosti uz strategiju ACCELERATE. VW već je ostvario svoju prvu ključnu tačku: otkad su prvi modeli ID.3 isporučeni kupcima u septembru 2020., Volkswagen je preko svojih podružnica širom svijeta isporučio 500.000  vozila iz porodice ID., što je gotovo godinu dana ranije od planiranog te usprkos stalnim poteškoćama u opskrbnom lancu.

Nakon modela ID.34, ID.45, ID.5 i ID.66 (samo u Kini) te novog modela ID. Buzz7, model ID.7 bit će šesti model iz porodicei ID. te drugo globalno vozilo marke Volkswagen koje će se temeljiti na platformi MEB prema modelu ID.4. Plan je uvesti električnu limuzinu na tržište na trima primarnim tržištima Kine, Europe i Sjeverne Amerike. Model ID.7 za evropsko tržište proizvodit će se u Volkswagen pogonu u Emdenu. Nakon modela ID.4, bit će to drugi model koji se temelji na modularnoj električnoj platformi koji će se proizvoditi u Emdenu.

 

1 Kamuflirano konceptno vozilo u gotovo proizvodnoj verziji - Vozilo nije na prodaju.

2 Predviđeni doseg za završetak ciklusa u skladu sa Svjetskim usklađenim postupkom testiranja lakih vozila (WLTP) na ispitnoj platformi (nije verzija serijske proizvodnje).

Vrijednosti WLTP dosega za serijska vozila mogu se razlikovati ovisno o opremi. U praksi će stvarni doseg odstupati ovisno o stilu vožnje, brzini, upotrebi komfornih/pomoćnih potrošača, vanjskoj temperaturi, broju putnika/teretu i topografiji.

3 ID. AERO - Konceptno vozilo.

4 ID.3 - Potrošnja električne energije u kWh/100 km: kombinirana  16,4 - 15,2; emisije CO₂ u g/km: kombinirane 0. Za vozila su dostupne samo vrijednosti potrošnje i emisija u skladu s ciklusom vožnje WLTP; nisu dostupne brojke u skladu s ciklusom NEDC.

5 ID.4 - ID.4 Pro Performance 150 kW (204 KS) - Kombinirana potrošnja električne energije u kWh/100 km: 16,5; kombinirane emisije CO₂ u g/km: 0. Za vozila su dostupne samo vrijednosti potrošnje i emisija u skladu s ciklusom vožnje WLTP; nisu dostupne brojke u skladu s ciklusom NEDC.

6 ID.6 - Vozilo neće biti u prodaji u Njemačkoj.

7 ID. Buzz - ID. Buzz Pro kombinirana potrošnja električne energije u kWh/100 km: 21,7 - 20,6; kombinirane emisije CO₂ u g/km: 0. Za vozila su dostupne samo vrijednosti potrošnje i emisija u skladu s ciklusom vožnje WLTP; nisu dostupne brojke u skladu s ciklusom NEDC.

Ako su navedeni dosezi, vrijednosti potrošnje i emisija CO₂ ovise o odabranoj opremi vozila.

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija verzija može da obezbjedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim