Menü schließen

Volkswagen originalni dijelovi® Volkswagen servis zupčastog remena

Volkswagen originalni dijelovi® Volkswagen servis zupčastog remena

Zamjena zupčastog remena

Zupčasti remeni su potrošni dijelovi. Oni se tokom svakog inspekcijskog servisa podvrgavaju vizuelnoj provjeri te se obnavljaju u redovnim intervalima od 60.000 do 360.000 km. Ako u slučaju kupovine rabljenog vozila nedostaje dokumentacija o održavanju zupčastog remena radije ga zamijenite. To će Vam uštedjeti moguću posljedičnu skupu štetu na motoru.

Jedna od najvažnijih komponenti cijelog vozila.

Zupčasti remen povezuje radilicu i bregastu osovinu. Ništa u motoru ne radi bez njega. A zato što stalno radi, tokom radnog vijeka polaže put (trag) u motoru jednak šest orbiti svijeta.

 

Koja je funkcija zupčastog remena?

Zupčasti remen prenosi snagu radilice na bregasto vratilo. Na taj način se otvaraju i zatvaraju ventili motora. Mješavina goriva i zraka ulazi u komoru za sagorevanje, pali i pokreće klipove.

Zupčasti remen često kontrolira i vodenu pumpu.

 

Zašto trebate redovno kontrolisati i blagovremeno mijenjati zupčasti remen?

Stari ili jako istrošeni zupčasti remen može se probiti i uzrokovati oštećenja motora. Razlog: Upravljanje ventilom motora se pokreće, klip udara poput metka u ventil - često sa 15 m / s. Uglavnom se mora zameniti cijela glava cilindra.

Kada je vrijeme za zamjenu zupčastog remena?

Ovisno o modelu, motoru i radnim uvjetima, koriste se bilo fiksni intervali promjene ili intervali ispitivanja prema proizvođaču. Fiksni intervali promjene obično ovise o kilometrima i mogu biti od 60 000 km do 210 000 km. Zupčasti remenovi na benzinskim motorima vrlo često podliježu ispitnom intervalu. Tehničar u toku inspekcije utvrđuje da li je potrebna zamjena ili ne. Šta se odnosi na vaš Volkswagen najbolje zna vaš Volkswagen partner.

Savjet: Najbolje bi bilo provjeriti stanje zupčastog remena i kod noviokupljenog rabljenog automobila.

 

Da li možete sami zamijeniti zupčasti remen?

Pogrešno postavljen zupčasti remen oštećuje motor. Istovremeno je njegova razmjena komplicirana i skupa. Zub i vodeći kotači moraju biti savršeno postavljeni, a zupčasti remen pravilno zategnut. Vodenu pumpu, natezače i remenice treba istovremeno mijenjati. Pored puno stručnosti potrebni su vam i posebni alati.

Stoga, najbolje i ujedno najsigurnije je da promjenu uradi vaš Volkswagen partner.

 

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team